۸ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۰۷

انتخاب بهترین‌های تکواندو آسیا؛

معتمد نماینده تکواندوکاران ایران/ ذوالقدر گزینه بهترین مربی

معتمد نماینده تکواندوکاران ایران/ ذوالقدر گزینه بهترین مربی

فدراسیون تکواندو از میان سه گزینه خود برای حضور در جمع بهترین های آسیا محمد باقری معتمد را به اتحادیه آسیا معرفی می‌کند. در بخش انتخاب برترین مربی هم حسن ذوالقدر به عنوان نماینده ایران شانس زیادی برای قرار گرفتن در جایگاه بهترین مربی قاره‌کهن را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات بهترین‌های تکواندو قاره‌کهن اواخر خردادماه در حاشیه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در اندونزی برگزار خواهد شد و فدراسیون تکواندو کشورمان امیدوار است در چند بخش عنوان بهترین‌های آسیا را کسب کند. در همین رابطه فدراسیون تکواندو پس از بررسی نتایج و شرایط تکواندوکاران کشورمان محمد باقری معتمد را برای معرفی به اتحادیه آسیا انتخاب کرد.
 
در این بخش معتمد، نصر و کرمی مدنظر فدراسیون قرار داشتند که در نهایت محمد به دلیل امتیاز بالا در رنکینگ جهانی و مدالهایی که از سال 2008 تا کنون در رقابتهای جهانی، آسیایی، جام جهانی، بازیهای آسیایی و المپیک کسب کرده برای رقابت با رقبای خارجی انتخاب شد.
 
اما در بخش مربیان اتحادیه آسیا جواب استعلام فدراسیون ایران را ارسال کرد و زمان مورد بررسی برای انتخاب را از ابتدای برگزاری مسابقات قهرمانی جهان را مدنظر قرارداده است. بر همین اساس در بخش بهترین مربی شانس حسن ذوالقدر از سایر مدعیان بیشتر است. دبیر فعلی فدراسیون تکواندو در 5 دوره مسابقات قهرمانی جهان، 5 دوره مسابقات قهرمانی آسیا، سه دوره بازیهای آسیایی و سه دوه المپیک سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشته است. کمتر مربی در قاره کهن و حتی جهان پیدا می شود که چنین قدمتی در تیم ملی کشور خود داشته باشد. 
 
انتخابات بهترین های آسیا 28 خردادماه در جاکارتای اندونزی برگزار می شود و این دو نماینده کشورمان شانس زیادی برای قرار گرفتن در راس بهترین های قاره کهن دارند.
کد خبر 2065352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha